Vidzemes tirgus vēsturiskajā paviljonā notiks radošās izcilības festivāla ADWARDS2015 noslēguma ceremonija
Šis ir desmitais gads Latvian Art Directors Club (LADC) un tā organizētajam radošās izcilības festivālam ADWARDS. Šo 10 gadu laikā LADC ir rūpējies par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi, izglītojis, iedvesmojis un iedrošinājis esošo un nākamo radošo talantu paaudzi, nodrošinājis pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību.
„Pēc „prāta vētrām” ar māksliniekiem un festivāla noslēguma ceremonijas organizētājiem „Mentol” sapratām, ka piemērotāku vietu ADWARDS2015 idejai par Vidzemes tirgu, nevaram iedomāties, tāpēc likumsakarīgi, ka festivāla noslēgums notiks tieši te. Telpas ir fantastiskas, vietas daudz, Rīgas Centrāltirgus vadība atsaucīga un iespējas, kā šo tīrradnīgo telpu izmantot, nav saskaitāmas. Ceram, ka festivāla noslēgumā 17. aprīlī arī mūsu viesi sajutīs to pašu sajūtu te ienākot, ko mēs, izvēloties šo vietu,” tā LADC valdes locekle Anete Franka.
LADC un festivālam ADWARDS šogad aprit desmit gadi – tie ir desmit gadi pieredzes, izaugsmes un zināma brieduma. „Šā gada ADWARDS koncepts simbolizē visu, kas caur šo pieredzi desmit gadu laikā uzkrāts, uzaudzis, izkritis un nošļucis, vienlaicīgi parādot, ka līdz ar briedumu un iekāpšanu nākamajā gadu desmitā, neesam zaudējuši savu rokenrolu. Tad nu teju katram reklāmas darbonim tik pazīstamos vārdu savienojumus „Pitch or die”, „Mēs neesam šeit nākuši, lai labi justos”, „Perfekts, paēdis & nevainīgs” esam ietetovējuši nozares miesā,” par festivāla ideju stāsta LADC valdes locekle Anete Franka.
Jau desmito gadu pēc kārtas organizatori deva iespēju māksliniekiem izstrādāt ADWARDS identitāti no 0. Jauns gads un, kā vienmēr – jauna ideja, jauni mākslinieki, jauns logo, sauklis, cilvēki un darbi. Šogad ADWARDS2015 ideju domāja un izstrādāja aģentūras !MOOZ mākslinieki, koncepts ir “nozare ar pieredzi”.