Informācijas centrs ir atsevišķa Rīgas Centrāltirgus struktūra, kas atvērta sešas dienas nedēļā, izņemot pirmdienu. Jebkurš cilvēks šeit var vērsties no plkst. 10.00 līdz 16.00. Brigita Ose ir viena no divām konsultantēm, kas ikdienā nodrošina ciešu un nepārtrauktu komunikāciju starp pircējiem, tirgotājiem un tirgu.
“Pirms pāris dienām ienāca sieviete, kurai ir liels dārzs ar augļiem, un viņa vēlas tirgot savu ražu. Viņu interesēja, kādas atļaujas ir vajadzīgas, lai viņa varētu īstenot tirgošanos, pie kā vērsties, kādi dokumenti ir nepieciešami, mēs viņai visu paskaidrojām. Tagad tuvojas Miķeļdienas gadatirgus, kas notiks 28. septembrī, un jau tagad nāk zemnieki, lai pieteiktu sev vietas. Par Informācijas centra izveidi sajūsmā ir arī vietējie pārdevēji, kuri priecājas par iespēju nosūtīt pircējus uz konkrētu vietu, lai atrisinātu radušos jautājumus. Pats smieklīgākais, kas atgadījies šī mēneša laikā – cilvēki nāk un prasa – “kur ir Centrāltirgus?”,” par savu ikdienas darbu stāsta Informācijas centra konsultante Brigita, kura sauc Rīgas Centrāltirgu par savām otrajām mājām. “Centrāltirgus ir liela daļa manas dzīves – mana ģimene šeit iepērkas, man vienmēr šeit ir paticis un vienmēr ir licies, ka šeit ir īsts Rīgas centrs, kur var satikt draugus un radiniekus, nopirkt garšīgu maltīti un dzērienus. Tirgus kļūst par otrajām mājām, jo lauksaimnieki un pārdevēji, kuri šeit tirgojas, kļūst par daļu no ģimenes, jo viņi tev ieteiks, ko labāk izvēlēties un nopirkt ikdienā.” Informācijas centrā var sameklēt dažādus bukletus par aktualitātēm un tirgus vēsturi. Tāpat visu šo informāciju var sameklēt arī elektroniski – planšetēs, kur pieejamas sešas valodas – latviešu, angļu, krievu, zviedru, vācu un ķīniešu.
“Mūsu kopīgā ideja ir izveidot Rīgas Centrāltirgū kaut ko tādu, kas vēl nav bijis, proti, savu suvenīru līniju. Mēs pieaicinājām palīgos tādu pazīstamu karikatūristu kā Gati Šļūku. Paldies Gatim, ka viņš mums neatteica. Sākumā viņš arī nebija ar lielu ticību, ka tas viss varētu izdoties, bet beigās mums izdevās viņu pārliecināt, un viņš pieslēdzās šim procesam. Gala rezultāts apmeklētajiem liekās asprātīgs, interesants un patīkams,” stāsta Artis Druvinieks, piebilstot ka Informācijas centrs ir tikai viena no lietām, ar ko plānots pārsteigt rīdziniekus un pilsētas viesus.
“Tirgus ir jāatklāj pašam sev. Ir jānāk, jāiepazīstas ar mums. Mēs esam tie, kuri mēģina lauzt stereotipus par tirgu. Kādreiz tirgus bija tā vieta, kur atnākt pēc kartupeļiem un zemenēm. Bet jau vairākus gadus mēs mēģinām šos stereotipus lauzt un parādīt, ka mēs esam pietiekoši atraktīvi un interesanti, un esam ne tikai vieta, kur var nopirkt kaut ko ēdamu, bet arī vieta, kur var pavadīt laiku, vieta, kur var atpūsties – šeit notiek izstādes, koncerti, sporta aktivitātes, gadatirgi, ir atvēries Gastrotirgus. Mums vēl ir daudz darāmā un mēs domājam, ka mums būs, ar ko pārsteigt rīdziniekus arī turpmāk,” noslēdz Rīgas Centrāltirgus valdes priekšsēdētājs Artis Druvinieks.
Sazināties ar Rīgas Centrāltirgus Informācijas centra darbiniekiem ir iespējams arī telefoniski – 28050909, 67229985.
Labdien ! Jautājums ,manuprāt , vienkāršs , bet vajadzīgo preci nezinu ,kur meklēt … palīdziet ,- vēlos atrast ,kurā nodaļā nopirkt vīriešu garās treniņbikses . Paldies ,ja atbildēsiet ,ja nē ,- sapratīšu … Cieņā ,- Armands .