12 Sep 2019

Informācijas centrs – komunikācija starp pircējiem, tirgotājiem un tirgu

1 komentārs

Jau mēnesi pašā Rīgas Centrāltirgus viducī strādā Informācijas centrs. Šeit strādā divi konsultanti, kuri ir atbildīgi par ikdienas jautājumu pārvaldīšanu – informatīva rakstura palīdzības sniegšanu pircējiem un pārdevējiem. Un tieši šeit ir iespējams iegādāties kādu priekšmetu no jaunās ekskluzīvo suvenīru kolekcijas.

Par Informācijas centra izveidi Rīgas Centrāltirgū tika runāts kopš 2010. gada, bet tikai pēdējā gada laikā pie šīs ieceres tika intensīvi strādāts. Jauno Informācijas centru Rīgas Centrāltirgus valdes priekšsēdētājs Artis Druvinieks dēvē par “satikšanās vietu” jeb “atbalsta punktu”.
“Teritorija ir milzīga, apmeklētāju plūsma ir liela. It sevišķi, ja cilvēks nav rīdzinieks, viņam ir lielas problēmas orientēties. Sameklēt konkrēto preci vai tirgotāju ir viens, bet ir tādi gadījumi, kad tūristi, ierodoties tirgū, mēdz noklīst. Tādēļ ir nepieciešama tāda tikšanas vieta un atskaites punkts, no kurienes viss sākas. Informācijas centrs attaisno to, ko mēs bijām gaidījuši. Jebkurā gadījumā mēs saprotam, ka tas sniedz atbalstu gan rīdziniekiem, jo arī paši galvaspilsētas iedzīvotāji ne vienmēr orientējas tajā, kur viņiem iet, kur meklēt sev interesējošās lietas un, kur uzdot jautājumus. Šeit mums ir brīnišķīgas meitenes, kuras tiek ar to galā,” skaidro Rīgas Centrāltirgus valdes priekšsēdētājs Artis Druvinieks.

Informācijas centrs ir atsevišķa Rīgas Centrāltirgus struktūra, kas atvērta sešas dienas nedēļā, izņemot pirmdienu. Jebkurš cilvēks šeit var vērsties no plkst. 10.00 līdz 16.00. Brigita Ose ir viena no divām konsultantēm, kas ikdienā nodrošina ciešu un nepārtrauktu komunikāciju starp pircējiem, tirgotājiem un tirgu.

“Pirms pāris dienām ienāca sieviete, kurai ir liels dārzs ar augļiem, un viņa vēlas tirgot savu ražu. Viņu interesēja, kādas atļaujas ir vajadzīgas, lai viņa varētu īstenot tirgošanos, pie kā vērsties, kādi dokumenti ir nepieciešami, mēs viņai visu paskaidrojām. Tagad tuvojas Miķeļdienas gadatirgus, kas notiks 28. septembrī, un jau tagad nāk zemnieki, lai pieteiktu sev vietas. Par Informācijas centra izveidi sajūsmā ir arī vietējie pārdevēji, kuri priecājas par iespēju nosūtīt pircējus uz konkrētu vietu, lai atrisinātu radušos jautājumus. Pats smieklīgākais, kas atgadījies šī mēneša laikā – cilvēki nāk un prasa – “kur ir Centrāltirgus?”,” par savu ikdienas darbu stāsta Informācijas centra konsultante Brigita, kura sauc Rīgas Centrāltirgu par savām otrajām mājām. “Centrāltirgus ir liela daļa manas dzīves – mana ģimene šeit iepērkas, man vienmēr šeit ir paticis un vienmēr ir licies, ka šeit ir īsts Rīgas centrs, kur var satikt draugus un radiniekus, nopirkt garšīgu maltīti un dzērienus. Tirgus kļūst par otrajām mājām, jo lauksaimnieki un pārdevēji, kuri šeit tirgojas, kļūst par daļu no ģimenes, jo viņi tev ieteiks, ko labāk izvēlēties un nopirkt ikdienā.” Informācijas centrā var sameklēt dažādus bukletus par aktualitātēm un tirgus vēsturi. Tāpat visu šo informāciju var sameklēt arī elektroniski – planšetēs, kur pieejamas sešas valodas – latviešu, angļu, krievu, zviedru, vācu un ķīniešu.

“Mūsu kopīgā ideja ir izveidot Rīgas Centrāltirgū kaut ko tādu, kas vēl nav bijis, proti, savu suvenīru līniju. Mēs pieaicinājām palīgos tādu pazīstamu karikatūristu kā Gati Šļūku. Paldies Gatim, ka viņš mums neatteica. Sākumā viņš arī nebija ar lielu ticību, ka tas viss varētu izdoties, bet beigās mums izdevās viņu pārliecināt, un viņš pieslēdzās šim procesam. Gala rezultāts apmeklētajiem liekās asprātīgs, interesants un patīkams,” stāsta Artis Druvinieks, piebilstot ka Informācijas centrs ir tikai viena no lietām, ar ko plānots pārsteigt rīdziniekus un pilsētas viesus.

“Tirgus ir jāatklāj pašam sev. Ir jānāk, jāiepazīstas ar mums. Mēs esam tie, kuri mēģina lauzt stereotipus par tirgu. Kādreiz tirgus bija tā vieta, kur atnākt pēc kartupeļiem un zemenēm. Bet jau vairākus gadus mēs mēģinām šos stereotipus lauzt un parādīt, ka mēs esam pietiekoši atraktīvi un interesanti, un esam ne tikai vieta, kur var nopirkt kaut ko ēdamu, bet arī vieta, kur var pavadīt laiku, vieta, kur var atpūsties – šeit notiek izstādes, koncerti, sporta aktivitātes, gadatirgi, ir atvēries Gastrotirgus. Mums vēl ir daudz darāmā un mēs domājam, ka mums būs, ar ko pārsteigt rīdziniekus arī turpmāk,” noslēdz Rīgas Centrāltirgus valdes priekšsēdētājs Artis Druvinieks.

Sazināties ar Rīgas Centrāltirgus Informācijas centra darbiniekiem ir iespējams arī telefoniski – 28050909, 67229985.

1568122003 1568122108 1568122112 1568122132 1568122005

[augšup]
One Response to Informācijas centrs – komunikācija starp pircējiem, tirgotājiem un tirgu
  1. Labdien ! Jautājums ,manuprāt , vienkāršs , bet vajadzīgo preci nezinu ,kur meklēt … palīdziet ,- vēlos atrast ,kurā nodaļā nopirkt vīriešu garās treniņbikses . Paldies ,ja atbildēsiet ,ja nē ,- sapratīšu … Cieņā ,- Armands .


[augšup]

Komentēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Sīkdatņu iestatījumi
Lietojot šo mājas lapu vai noklikšķinot uz "Pieņemt sīkdatnes", jūs piekrītat šī resursa un trešo pušu sīkdatņu glabāšanai jūsu ierīcē. Jums ir iespēja atteikties no sīkdatņu izveidošanas jūsu ierīcē - izmantojot "Sīkdatņu iestatījumos" pogu "Atteikties no sīkdatnēm".
Sīkdatņu politika
Sīkdatņu iestatījumi
Pieņemt sīkdatnes
Lietojot šo mājas lapu vai noklikšķinot uz "Pieņemt sīkdatnes", jūs piekrītat šī resursa un trešo pušu sīkdatņu glabāšanai jūsu ierīcē. Jums ir iespēja atteikties no sīkdatņu izveidošanas jūsu ierīcē - izmantojot "Sīkdatņu iestatījumos" pogu "Atteikties no sīkdatnēm".
Sīkdatņu politika
Sīkdatņu iestatījumi
Apstiprināt sīkdatnes